תשתית Hyper Converged של נוטניקס הוטמעה בבית ההשקעות IBI ע"י DnA-IT
  1. עמוד הבית
  2. סיפורי הצלחה
  3. בבית ההשקעות IBI בחרו בתשתיות של Nutanix כפלטפורמת מחשוב מרכזי

בבית ההשקעות IBI בחרו בתשתיות של Nutanix כפלטפורמת מחשוב מרכזי

למידע נוסף על יישום ענן פרטי בארגונים

"התפיסה של נוטניקס היא מימוש של חזון ה-SDDC, דטה סנטר מוגדר תוכנה, בלא התלות ביצרן ספציפי. הטכנולוגיה שלה לניהול תשתית דומה למה שעשתה אפל (Apple) בעבר, כשיצאה עם מכשיר ה-iPhone, אשר שילב את כל היישומים והאפליקציות לכדי מכשיר אחד באינטגרציה מובנית ומלאה".

מאיר טובי, סמנכ"ל מערכות מידע, IBI
תנו לנו להיות הסיור המודרך שלכם למודרניזציה של מערכות המידע המרכזיות ובסיסי הנתונים שלכם

מתעניינים בפתרון מסוג זה?

    בבית ההשקעות IBI הוטמעו על ידי DnA-IT מערכות תשתית של נוטניקס (Nutanix) וטכנולוגיות תקשורת של Mellanox, המיוצגת בישראל על ידי מטריקס. הפרויקט ארך כחודשיים, היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

    הפתרון האחוד של נוטניקס (HCI) החליף טכנולוגיה מסורתית שהייתה בבית ההשקעות, שכללה שרתים, אחסון, תקשורת ורכיבי ניהול – כל אחד בנפרד. באמצעות התשתית האחודה של נוטניקס ופתרון טכנולוגית התקשורת של מלאנוקס, צומצם שטח הנדל"ן לפחות מחצי ארון, והתקבל חיסכון משמעותי בצריכת החשמל, שעומד על כרבע מהצריכה שהייתה בטרם הפרויקט. בנוסף, התקבלו קווי תקשורת כפולים באותה עלות שתורמים לשיפור משמעותי בביצועים.

    DnA IT ביצעה בעבר ב-IBI פרויקט להמשכיות עסקית והתאוששות מאסון, במסגרתו הוקם אתר מרוחק חדש של החברה לגיבוי והתאוששות מאסון (DR), בשילוב מערכות האחסון האחודות של נוטניקס וטכנולוגיות תקשורת בין אתרים של מלאנוקס. הפרויקט בוצע לאחר מיזוג פעילות הברוקראז' של מגדל שוקי הון לבית ההשקעות IBI.

    בנוסף, לפני כשנה הקימה DnA IT עמדות קצה וירטואליות (VDI) של VMware, המשמשות את כלל המשתמשים בארגון ובהם זירת המסחר בניירות ערך ושאר השירותים הפיננסיים שמספק בית ההשקעות. גם לצורך זה יושמה התשתית המרכזית של נוטניקס, הכוללת שרתים, אחסון, ניהול אוטונומי ומערך אוטומציה מלא. המערך של נוטניקס מספק תשתית וירטואלית מלאה ובה בסיסי נתונים, שרתי יישום ותחנות הקצה המיועדות למסחר בבורסה. כדי לתמוך בקצבים גבוהים וביעילות גבוהה שולבו מתגי התקשורת של מלאנוקס בחיבורי 40 ג'יגה-בייט ובתפוסת ארון מינימלית.

    גישה מהירה, נוחה וקלה לתפעול

    מתגי מלאנוקס מותאמים למערכות נוטניקס ומערכות הניהול שלהם (Neo) מקושרות באופן מלא למערכות הניהול של נוטניקס (Prism). בנוסף, הם תומכים בזמן השהיה (Latency) נמוך ומאפשרים העברת מידע בין מחשבים ובין המחשבים לבין יחידות האחסון בצורה היעילה ביותר. לדברי מאיר טובי, סמנכ"ל מערכות מידע, IBI, "לאחר שביצענו את הפרויקט הקודם, ביצענו שלב נוסף, כאשר שדרגנו את מערך השרידות וההמשכיות העסקית באתר הגיבוי שלנו – באמצעות הטכנולוגיה האחודה של נוטניקס. טכנולוגיה זו משמשת כתשתית אחסון ורשת, המפחיתה את מורכבות הניהול, חוסכת במקום פיזי ובעלויות אנרגיה, מאפשרת גידול ליניארי בלא פגיעה בביצועים והיא בעלת רמת אבטחה גבוהה".

    "לאחר שני הפרויקטים המוצלחים הללו", אמר טובי, "היה צורך בהגברת תדירות ה-Snapshots בתשתית הייצור, ביצועים טובים יותר וגמישות שיענו על המודל העסקי של IBI. לכן הטמענו את נוטניקס ומלאנוקס גם בתשתית הייצור. המערכת המשולבת מספקת לנו גישה מהירה, קלה ונוחה לתפעול. בנוסף, היה חשוב לנו שיהיה סנכרון מלא בזמן אמת בין כל המערכות בארגון". אושרי שרון, מנכ"ל DnA IT, הוסיף כי "התפיסה של נוטניקס היא מימוש של חזון ה-SDDC, דטה סנטר מוגדר תוכנה, בלא התלות ביצרן ספציפי. הטכנולוגיה שלה לניהול תשתית דומה למה שעשתה אפל (Apple) בעבר, כשיצאה עם מכשיר ה-iPhone, אשר שילב את כל היישומים והאפליקציות לכדי מכשיר אחד באינטגרציה מובנית ומלאה".

    לקוחות נוספים שהטמיעו פתרון מסוג זה

    לכל סיפורי ההצלחה

    פתרונות נוספים שיעניינו אותך

    EnHe
    צרו קשר
    נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה, בקשה ועניין וניצור עמכם קשר בהקדם

      *רק פניות רלוונטיות יענו.
      *פתרונות החברה מיועדים לארגונים עם מינימום של 100 משתמשים ומעלה.

      Contact Us
      Tell us about your issue so we can get you to the right people, as soon as possible.

        *Only relevant inquiries will be responded.
        *The company's solutions are intended for organizations with a minimum of 100 active users.

        נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה,בקשה ועניין. ניצור עמכם קשר בהקדם

          גודל הארגון במשתמשים:

          *פניות רלוונטיות יענו. פתרונות החברה מיועדים לארגונים עם 100 משתמשים ומעלה

          כלי נגישות