שדרוג מערך הגיבוי של אגן תעשיות נייר ותוכנה באמצעות פתרונות Commvault | DnA-IT
  1. עמוד הבית
  2. סיפורי הצלחה
  3. שדרוג מערך הגיבוי של אגן תעשיות נייר ותוכנה באמצעות פתרונות Commvault

שדרוג מערך הגיבוי של אגן תעשיות נייר ותוכנה באמצעות פתרונות Commvault

"פתרון הגיבוי של קומוולט נבחר בשל יכולתו להעניק הגנה וגיבוי לכלל המערכות מקצה לקצה בשני האתרים של אגן, יכולת לגבות ולשחזר את הנתונים בצורה מהירה ופשוטה, יכולת לגבות נתונים השמורים בסביבה מקומית או בענן, יכולות ניהול פשוטות, אפשרות לשחזור נתונים מהיר במקרה הצורה ועמידתה בתקני האבטחה הגבוהים והמחמירים ביותר. אחת הסיבות המרכזיות לבחירה בקומוולט היתה היכולת להגן מפני מתקפות כופר באמצעות מניעת התקפה על הנתונים וטכנולוגיית מניעת שינויי קבצים שקיימת בפתרון."

גלעד אנג'ל, סמנכ"ל טכנולוגיות באגן תעשיות נייר ותוכנה
תנו לנו להיות הסיור המודרך שלכם למודרניזציה של מערכות המידע המרכזיות ובסיסי הנתונים שלכם

מתעניינים בפתרון מסוג זה?

    חברת DNA-IT השלימה פרוייקט רחב היקף להקמת מערך גיבוי והתאוששות מאסון בקבוצת אגן תעשיות נייר ותוכנה. במסגרת הפרויקט הקימה DNA-IT מערך הגנת נתונים, גיבוי, התאוששות מאסון באמצעות פתרון Metallic Cloud Storage Service של קומוולט בשני אתרי החברה בראשון לציון וקריית גת.

    Metallic Cloud Storage Service (MCSS) מאחסן בענן של קומוולט את הנתונים של קבוצת אגן שגובו על ידי מערכות הגיבוי קומוולט. על ידי כך קבוצת אגן יכולה לנהל את כלל מערך הגיבוי בממשק אחד וחוסכת את הצורך לנהל, לפקח, ולאבטח את מערך הגיבוי בנפרד.

    בנוסף לכך הוקם מערך גיבוי בענן למערכות Office365, באמצעות פתרון הגיבוי בענן Metallic של קומוולט. מערכת מטאליק מספקת גיבוי ויכולות שחזור מתקדמות עבור כ- 200 משתמשים ביישומי ה- Office365 הכולל דוא"ל, יומנים ואנשי קשר, Sharepoint, Teams, One Drive ועוד. הפרויקט החל בחודש פברואר והסתיים ביולי 22. היקף הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

    לדברי גלעד אנג'ל בחברת אגן תעשיות נייר ותוכנה, "פתרון הגיבוי של קומוולט נבחר בשל יכולתו להעניק הגנה וגיבוי לכלל המערכות מקצה לקצה בשני האתרים של אגן, יכולת לגבות ולשחזר את הנתונים בצורה מהירה ופשוטה, יכולת לגבות נתונים השמורים בסביבה מקומית או בענן, יכולות ניהול פשוטות, אפשרות לשחזור נתונים מהיר במקרה הצורה ועמידתה בתקני האבטחה הגבוהים והמחמירים ביותר.
    אחת הסיבות המרכזיות לבחירה בקומוולט הייתה היכולת להגן מפני מתקפות כופר באמצעות מניעת התקפה על הנתונים וטכנולוגיית מניעת שינויי קבצים שקיימת בפתרון".

    אנג'ל הוסיף כי עם יישום מערכת מטאליק להגנה וגיבוי נתוני ה- Office365 אנו יכולים להיות בטוחים שהנתונים הללו מוגנים, מגובים וניתנים לשחזור מהיר בעת הצורך. למטאליק ממשק נוח ואינטואיטיבי המספק תמונה מלאה על מערך הנתונים בגיבוי ופונקציות רבות לגיבוי ושחזור. בנוסף, המערכת כוללת התראות כאשר יש התנהגות חריגה ברשת כמו ניסיון לגניבת מידע או הצפנתו. בנוסף לכך, מטאליק תומכת בגיבוי והגנה על מערכות נוספות ובעתיד הקרוב אנו מתכננים ליישמה גם לגיבוי הנתונים המאוחסנים בענן Azure של מיקרוסופט והן עבור גיבוי הנתונים על גבי השרתים הוירטואליים בחברה.

    הבחירה בקומוולט נבעה מן היכולת לעבוד עם ספק אחד ושירות אחד הן להגנה על יישומים מקומיים והן הגנה על יישומי הענן".
    לדברי אושרי שרון, מנכ"ל DNA-IT, "המעבר של אגן תעשיות לפתרון MCSS מאפשר לאחסן בענן בצורה קלה ופשוטה נתונים המגובים באמצעות מערכות הגיבוי של קומוולט עם יכולת ניהול אחודה ופשוטה, עלויות צפויות מראש ואבטחת מידע אולטימטיבית.

    השירות מספק בקרות גישה מגבילות, המונעות גישה למידע מגורמים זדוניים, ואף מאפשר לארגונים ליצור עותקים משניים של הנתונים המספקים הגנה מפני תוכנות כופר"ה.
    שרון הוסיף: "המעבר לפתרון מטאליק מאפשר לאגן לגבות ולהגן על הנתונים ביישומי ה- SaaS וה- IaaS עם יכולות גיבוי ושחזור מתקדמות, ממשק נוח והגנה מפני מתקפות".

    אגן תעשיות נייר ותוכנה בע"מ היא עוסקת ומתמחה בפיתוח וכתיבת תוכנות בתחום ההדפסה הדיגיטלית. החברה מספקת מגוון שירותים בעולם ההדפסה, כגון: הדפסות מחשב, מסמכים ממוגנטים, הדפסת פרסונליזציה, המחאות, ביצוע חבילות דיוור ישיר ועד לפיתוח וכתיבת תוכנות יעודיות למוצרי הדפסה.

    EnHe
    צרו קשר
    נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה, בקשה ועניין וניצור עמכם קשר בהקדם

      *רק פניות רלוונטיות יענו.
      *פתרונות החברה מיועדים לארגונים עם מינימום של 100 משתמשים ומעלה.

      Contact Us
      Tell us about your issue so we can get you to the right people, as soon as possible.

        *Only relevant inquiries will be responded.
        *The company's solutions are intended for organizations with a minimum of 100 active users.

        נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה,בקשה ועניין. ניצור עמכם קשר בהקדם

          גודל הארגון במשתמשים:

          *פניות רלוונטיות יענו. פתרונות החברה מיועדים לארגונים עם 100 משתמשים ומעלה

          כלי נגישות