פלטפורמת אבטחת מידע של Guardicore הוטמעה בחברת טמפו | DnA-IT
  1. עמוד הבית
  2. סיפורי הצלחה
  3. פלטפורמת אבטחת מידע של Guardicore הוטמעה בחברת טמפו

פלטפורמת אבטחת מידע של Guardicore הוטמעה בחברת טמפו

רוצים ללמוד עוד על הפתרון של גארדיקור?

חיפשנו פתרון אבטחת מידע בארכיטקטורה שבנויה לענן, ומצד שני לא תלויה בתשתית ספציפית, כך שיהיה אפשר ליישם החלת אבטחה באופן דינמי ותואם לטבע האלסטי של יישומי הענן בהם אנחנו משתמשים .Guardicore נתנה לנו מענה על זה ובנוסף תומכת באופן גמיש בעומסי עבודה גבוהים

אהוד הומינר, מנהל התשתיות בטמפו
תנו לנו להיות הסיור המודרך שלכם למודרניזציה של מערכות המידע המרכזיות ובסיסי הנתונים שלכם

מתעניינים בפתרון מסוג זה?

    במציאות של היום, הגנת סייבר בתוך חוות השרתים היא תחום מאתגר מאוד עבור מנהלי תשתיות ואנשי אבטחת המידע. הגדילה המתמדת בכמות השרתים, המעבר לענן והצורך בגמישות עצומה במערכות ובקשרים בין השרתים, מביאים איתם כפועל יוצא אתגר אדיר בשמירה ובתחזוקת הקשרים הנכונים בין השרתים, בין אם מדובר במערך מחשוב המבוסס ברובו על מוצרי מדף או בין אם מדובר על ארגוני פיתוח המבוססים על Agile Programming.

    האתגר אף הולך ומתעצם במרכזי נתונים שהופכים גדולים ומורכבים יותר ויותר. אלו דורשים אפיון ומעקב רציף ותמידי אחר קיום הקשרים הלוגיים הנכונים והלגיטימיים בין השרתים במערך.

    זה סוג האתגר שניצבו בפניו אנשי מערך ה IT בחברת טמפו, עקב צמיחה של החברה שהביאה איתה גידול מאסיבי בכמות השרתים בData Center  שלהם, המבוסס על מערך מחשוב hyperconverged מודרני המהווה ענן פרטי.

    "יש לנו מספר סביבות מחשוב מרכזי ולכן חיפשנו פתרון אבטחת מידע בתפיסת ארכיטקטורה שבנויה לענן, ומצד שני לא תלויה בתשתית ספציפית" מספר אהוד הומינר, מנהל התשתיות בטמפו "ארכיטקטורה שתאפשר ותיישם החלת אבטחה באופן דינמי, ותתאים לטפל בטבע האלסטי של יישומי הענן בהם אנחנו משתמשים במקביל לסביבת המחשוב ברצפת הייצור. Guardicore נתנה לנו מענה על זה ובנוסף תומכת באופן גמיש בעומסי עבודה גבוהים".

    את ההטמעה של הפתרון ביצעה חברת DnA-IT המתמחה בפתרונות אבטחת מידע ב Data-Center המודרני ובסביבות תשתית מגוונות.

    "בנוסף לארכיטקטורה האלסטית של המערכת, Guardicore מספקת פלטפורמה אשר מאפשרת נראות במפה טופולוגית אקטיבית, של כל היישומים והקשר ביניהם במרכז הנתונים, בפריסה מהירה והטמעה מינימלית" מספר אושרי שרון, מנכ"ל DnA-IT "הפלטפורמה למעשה נותנת מענה של 'עיניים' ובקרה מיידית לצוותי אבטחת המידע והתשתיות"

    מיד עם ההתקנה הראשונית Guardicore  חושפת באמצעות ה-Application Visibility באופן אוטומטי מפה חזותית מקיפה של כל הפעילות בתוך מרכז הנתונים עד רמת ה-Process וה-Port הספציפי לכל יישום מבחינת תקשורת. באופן זה צוותי אבטחת המידע מרוויחים הבנה טובה יותר של התנהגות היישומים ויכולים לזהות מהר יותר הפרות זיהוי התנהגות חשודה.

    נעם עמית, מנהל הפעילות של Guardicore באזור אגן הים התיכון והבלקן, מוסיף ומציין כי "על בסיס יכולות הנראות הללו, אנחנו עוזרים לארגונים לאכוף את מדיניות האבטחה שלהם עד רמת ה process והשרת הבודד באופן ייחודי, תוך חסימת תקשורת שאינה לגיטימית וללא תלות בתשתית וטופולוגיה, בין אם התשתית בענן, באתר מקומי, או בכל שילוב אחר ובכך ליישם סגמנטציה מלאה לכל הרשת בצורה פשוטה, והכל מנקודת ניהול מרכזית אחת".

    פתרונות נוספים שיעניינו אותך

    Network Segmentation מבוסס תוכנה

    במציאות של היום אבטחת מידע בתוך חוות השרתים הוא תחום מאתגר מאוד עבור ה-IT.
    אנשי אבטחת מידע בארגונים עומדים כיום בפני אתגרים אדירים בשמירה ותחזוקת הקשרים הנכונים בין השרתים, הנובעים מצורך הולך וגדל בכמות השרתים והצורך בגמישות עצומה במערכות ובקשרים בין השרתים גם במערך מחשוב המבוסס ברובו על מוצרי מדף וגם ארגוני פיתוח המבוססים על Agile Programming. האתגר הולך ומתעצם במרכזי נתונים שהופכים גדולים ומורכבים יותר ויותר, הדורשים איפיון ומעקב רציף ותמידי אחר קיום הקשרים הלוגיים הנכונים והלגיטימיים בין השרתים במערך.
    עומסי העבודה כיום פועלים במספר הולך וגדל של טכנולוגיות, לרבות תשתיות וירטואליות, Containers שרתים פיזיים, ענן פרטי, ציבורי ו/או היברידי. הפלטפורמה של Guardicore נותנת מענה של "עיניים" ובקרה מיידית לצוותי אבטחת המידע והתשתיות כיוון והיא מאפשרת שמירה על נראות עבור אופן וסוג הקשרים בין כל היישומים, פיקוח על הסטנדרט והתאימות שהוגדרו וכמובן זיהוי הפרה בהתאם למדיניות שהוגדרה.

    המשך קריאה
    EnHe
    צרו קשר
    נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה, בקשה ועניין וניצור עמכם קשר בהקדם

      *רק פניות רלוונטיות יענו.
      *פתרונות החברה מיועדים לארגונים עם מינימום של 100 משתמשים ומעלה.

      Contact Us
      Tell us about your issue so we can get you to the right people, as soon as possible.

        *Only relevant inquiries will be responded.
        *The company's solutions are intended for organizations with a minimum of 100 active users.

        נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה,בקשה ועניין. ניצור עמכם קשר בהקדם

          גודל הארגון במשתמשים:

          *פניות רלוונטיות יענו. פתרונות החברה מיועדים לארגונים עם 100 משתמשים ומעלה

          כלי נגישות