החשיבות בשיפור החוויה הדיגיטלית למשתמשי הארגון (DEX)
כח העבודה המודרני דורש ממערך ה-IT לספק כלי הגנה והפקת תועלת מירבית מכל מקום
זה קריטי, בהתחשב בכך ש-49% מהעובדים מתוסכלים מהטכנולוגיה המסופקת על ידי החברה ורבע מהם אפילו שוקלים לעזוב את עבודתם בגלל זה.
מדוע החווייה הדיגיטלית של העובדים חשובה?
חוויית העובד/ת הדיגיטלית יכולה להשפיע על שמירה על עובדים ופרודוקטיביות, וכן על העניין הרחב יותר במתן חוויית עובד כללית טובה, כך אומר דן וילסון, סגן נשיא ואנליסט מחקר של תשתיות ותפעול סביבות דיגיטליות בגרטנר:
"אם מישהו כל כך מתוסכל מהטכנולוגיה שבה הוא משתמש, הוא עלול לעזוב לחברה אחרת אפילו אם ישלמו לו פחות במעט" – אמר וילסון, "כיוון שזו חווייה טובה יותר וחלקה יותר, והוא מרגיש שהוא מצליח לבצע יותר דברים ולתרום יותר בסך הכול."
חוויית עובד דיגיטלית טובה יכולה גם לשפר את הבריאות הנפשית ורווחת העובדים.
"צריך כוח נפשי להתמודד עם תסכולים, וזה גוזל את המיקוד שלך מהחלקים המרכזיים של העבודה שלך. חוויית העובד הדיגיטלית חשובה הן לסיפוק העובד והן ליכולת שלו לבצע את העבודה," אמר אנדרו ברודסקי, פרופסור עוזר בבית הספר למנהל עסקים מקקומבס באוניברסיטת טקסס באוסטין: "כלים דיגיטליים יכולים להיות מכשול או אמצעי להצלחה."
היתרונות של חוויית עובד דיגיטלית מבוצעת היטב יכולים להתרחב גם לשורת הרווח של החברה, אמר וילסון. חוויית עובד דיגיטלית טובה יכולה להתרגם לחוויית לקוח משופרת, כיוון שהעובדים נוטים פחות להרגיש תסכול בגלל בעיות טכנולוגיה ויכולים להיות במצב רוח טוב יותר לסייע ללקוחות. זה, בתורו, יכול להוביל למכירות ורווחים גבוהים יותר.
תפקיד האוטומציה בחווית העובד הדיגיטלית
אינטליגנציה מלאכותית מתקדמת כל הזמן. בזכות ה-AI אוטומציה צפויה לעצב מחדש את חוויית העובד הדיגיטלית. על ידי טיפול בעבודות שחוזרות על עצמן ומשעממות, האוטומציה נותנת לעובדים ולמחלקות ה-IT זמן להתמקד בפרויקטים אחרים.
ההתקדמות המהירה של ה-AI עשויה גם לרמוז על כך שטכנולוגיה יכולה לסייע לעובדים האנושיים בפעולות מורכבות יותר בעתיד.
כאשר המרחב הדיגיטלי לעבודה הופך מורכב ומופץ יותר, הפסקות בעבודה הן יותר מאשר מטרידות. הן תופסות את צוותי ה-IT והמשאבים שלהם, כמו גם משפיעות על פרודוקטיביות העובדים. צוותי התמיכה ב-IT נאלצים להגיב לבעיות טכנולוגיות עם תיקונים דחופים שגוזלים זמן וכסף. אך בעזרת נתונים שימושיים, אוטומציה והתקדמות בזכות AI, ניתן לנקוט בגישה פרואקטיבית יותר לפעולות IT משולבות אבטחת מידע כדי לחזות ולמנוע מראש תקלה.
מה אם הייתם יכולים להבטיח שהעובדים משגשגים
בכל סביבות העבודה על ידי מדידה אפקטיבית ואופטימיזציה פרואקטיבית של החוויות
הדיגיטליות דרך ההתקנים והיישומים בהם הם משתמשים?
תכירו אתIvanti Neurons for Digital Experience או בקיצור Ivanti DEX:
DEX מצייד את צוותי ה-IT בתובנות שימושיות ואוטומציה חכמה כדי לזהות ולהגיב פרואקטיבית לבעיות IT ולפגיעויות אבטחת מידע ולספק חוויות דיגיטליות טובות יותר לעובדים ותוצאות עסקיות טובות יותר. הוא מעניק תובנות קונטקסטואליות בזמן אמת על המכשירים והיישומים שהעובדים מסתמכים עליהם עבור עבודה מכל מקום ומבצע מעקב פרואקטיבי על בריאותם כדי לייעל את הביצועים והחוויה הטובה ביותר. הוא אוסף נתוני ביצוע טכנולוגיים ונתוני שימוש מנקודות קצה, תחושות מהעובדים והקשר ארגוני מניתוחי מקום העבודה. הפתרון מיישם למידת מכונה ואוטומציה כדי לספק תובנות שימושיות המניעות תיקון עצמי לשיפור היעילות של ה-IT ופרודוקטיביות העובדים.
פלטפורמה המספקת תמונה מלאה של החוויה הדיגיטלית של משתמשי הארגון
בשילוב מצב הבריאות של המכשירים בהם נעשה שימוש בזמן אמת ע"י המשתמשים, את מצב האבטחה והתאימות של המכשירים הללו, ואת היישומים שהמשתמשים ניגשים אליהם.
הפתרון סורק את הרשת ומספק מידע שימושי על נכסים בתוך דקות.
הוא משתמש בטכנולוגיות סריקה אקטיביות ופסיביות ומרחיב בקלות את הנתונים עם מחברים של צד שלישי.
אתם מקבלים נתוני מצאי של חומרה ותוכנה מנורמלים, מידע על שימוש בתוכנה ותובנות שימושיות לגבי המכשירים הניגשים לרשת, מי משתמש בהם, אילו יישומים מותקנים בהם, ושימושם וביצועיהם.
לאחר מכן, תוכלו להוסיף מודעות תפעולית באמצעות טכנולוגיה מבוססת חיישנים, מה שמאפשר לכם לתשאל את כל המכשירים באמצעות עיבוד שפה טבעי (NLP) כדי לקבל תובנות בזמן אמת על החוויה שהמכשירים מספקים. התוצאה נותנת לכם שקיפות מלאה של רכוש ה-IT שלכם ועוזרת לכם לזהות מכשירים חסרים או שאינם ניתנים למעקב אשר מהווים סיכוני אבטחה משמעותיים.
דוגמאות שימושיות:
- תעודת SSL אשר עומדת לפוג בחודש הקרוב במחשבי קצה
- סוללות שעומדות להגמר בזמן הקרוב במחשבים ניידים של הארגון
- מחשבים שתוספת קטנה של זכרון תשפר את זמני התגובה ביישומים ספציפיים
מדדו ירידה או עליה בפרודוקטיביות וההשפעה על המשתמשים
עם הבסיס שהוקם, אתם יכולים כעת למדוד, לדרג ולייעל באופן מתמשך את החוויה הדיגיטלית של העובד. Ivanti Neurons for DEX מספקת לכם תצוגה מקיפה של לוח מחוונים של חווית הדיגיטלית של המשתמשים כך שתוכלו להבין כיצד משתמשים בודדים, מכשירים בודדים, עד רמת הארגון כולו מתפקד.
המליצו על פעולות מהירות לתיקון גורם הבעיה
במקום שצוותי ה-IT יחדרו לפרטי כל מדד, Ivanti Neurons for DEX ממליצה על רובוטים אוטומטיים מונעים בינה מלאכותית שניתן להגדיר אותם לתקן בעיות אלו בצורה עצמית או לאפשר לצוותי ה-IT ליצור אירוע או לבצע פעולות פתרון בעיות.
לדוגמה, אבחון ותיקון בעיות של זמן שיהוי בעבודה שוטפת מקום מועט בדיסק לא צריכים לקחת הרבה זמן. Ivanti Neurons for DEX יכולה לזהות השהיה מעל הסף המוגדר, לנקוט בפעולות מתקנות ולוודא את התוצאות. אם הבעיה עדיין לא נפתרה, הפלטפורמה תיצור אוטומטית ticket במערכת הקריאות הארגונית אשר יכיל אבחונים ותיקונים שנעשו. משם, אנליסטים בתמיכה יכולים להשתמש ביכולות ופעולות מרחוק מוכנות מראש כדי לפתור בעיות עם טווח צר יותר של גורמי שורש פוטנציאליים ובכך להפחית זמן יקר של מומחים בזיהוי ופתרון התקלה.
Ivanti Neurons for DEX מסייעת לכם בגילוי, אבחון ותיקון בעיות ומפחיתה אסקלציה לתמיכת מומחים ב-IT. היא משלבת גילוי, רובוטים אוטומטיים מונעים בינה מלאכותית ותובנות בזמן אמת על נכסים כדי ליצור חבילה חזקה לצמצום מורכבות, זמני המתנה ארוכים ועלויות גבוהות הקשורות לרוב האסקלציות. המשתמשים הסופיים נהנים מחוויות טובות יותר ומקבלים פתרונות איכותיים ומהירים יותר מבלי להפריע לפעילויותיהם. הפתרון יכול גם להשתמש בבדיקות סינתטיות כדי לסמלץ את פעילות המשתמשים ביישומים עצמם. טרנזקציות סינתטיות מדמות תגובות משתמשים על פי מידע שנאסף ומעוכל. על ידי דימוי הסביבה וחיקוי פעולות משתמשים נפוצות, מנהלים יכולים לזהות בעיות ביצועים לפני שהן מתרחשות, מבלי להשפיע על סביבות הייצור או מכשירי הקצה.
לפרטים נוספים מלאו הטופס
גלו מאמרים שיעשירו את הידע שלכם בעולם ה IT
אנו עוסקים בהטמעת תפיסות העולם בהם אנו מאמינים באמצעות הפתרונות המובילים שאנו מאמצים
שנתאים עבורכם פתרונות דומים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
*פניות רלוונטיות ייענו. פתרונות החברה מיועדים לארגונים עם 100 משתמשים ומעלה.