שירות התאוששות מאסון DRaaS הטמע באורביט | שירותי ענן DnA-IT
  1. עמוד הבית
  2. סיפורי הצלחה
  3. אורביט הטמיעה שירות DRaaS בענן VAULT של DnA-IT

אורביט הטמיעה שירות DRaaS בענן VAULT של DnA-IT

לקריאה נוספת על שירותי ענן VAULT של DnA-IT

"שירותי ההתאוששות מאסון של VAULT מהווים מערכת מקיפה ועוצמתית, נוחה להפעלה ומספקת מענה לשחזור והתאוששות במצב של אסון. הלקוח יכול להגדיר באופן עצמאי וישיר את המערכת לפי הצרכים והדרישות של ניהול מערך הגיבויים הארגוני, החל מהגדרת נפחים לגיבוי, היסטוריית גיבויים נדרשת, זמני ההתאוששות, כולל הגדרת המערכות והשירותים הנדרשים להתאוששות במצב חירום"

אושרי שרון, מנכ"ל DnA-IT
תנו לנו להיות הסיור המודרך שלכם למודרניזציה של מערכות המידע המרכזיות ובסיסי הנתונים שלכם

מתעניינים בפתרון מסוג זה?

    חברת אורביט תקשורת לווין הטמיעה שירות התאוששות מאסון כשירות ענן VAULT של DnA-IT. הפרויקט ארך כחודש. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם מוערך בכמה מאות אלפי שקלים.

    בזאת מצטרפת אורביט לעשרות רבות של ארגונים נוספים שבחרו לסנכרן את המידע הארגוני שלהם מחוץ לאתר ולא באמצעות קלטות אלא גיבוי חכם לדיסק מנוהל בענן של DnA-IT בשם VAULT. הענן מספק כבר 5 שנים שירותי גיבוי והתאוששות כשירות לצד שירותי תשתית כשירות (IaaS). השירות כולל סנכרון חכם של כל המידע הארגוני מתוך מערכת הגיבוי והפעלת שירותים וירטואליים בלחיצת כפתור מתוך הארגון או בגישה מאובטחת מאחורי Firewall מחוץ לארגון.

    תשתיות VAULT מתארחות במתקנים בעלי סטנדרט גבוה לפחות Tier 3

    "שירותי ההתאוששות מאסון של VAULT מהווים מערכת מקיפה ועוצמתית, נוחה להפעלה ומספקת מענה לשחזור והתאוששות במצב של אסון. הלקוח יכול להגדיר באופן עצמאי וישיר את המערכת לפי הצרכים והדרישות של ניהול מערך הגיבויים הארגוני, החל מהגדרת נפחים לגיבוי, היסטוריית גיבויים נדרשת, זמני ההתאוששות, כולל הגדרת המערכות והשירותים הנדרשים להתאוששות במצב חירום", מסביר אושרי שרון, מנכ"ל DnA-IT: "קיימים יתרונות רבים לפתרון גיבוי והתאוששות מאסון מבוסס ענן שלנו וביניהם: חוסר תלות ביצרן פלטפורמת האחסון ומינוף תוכנת הגנת מידע ארגונית קיימת. כלומר, אנו בעצם מממשים את יכולות הסנכרון וההתאוששות ברמה האפליקטיבית מתוכנות מדף מובילות ומספקים את ממשק המשתמש והתשתית זמינים ונוחים לתפעול ולשימוש לארגון אליו מסופק השירות. בנוסף לכך הפתרון מאפשר חיסכון בעלויות רכישה ותחזוקה של ציוד חומרה, חסכון בזמן יקר של אנשי IT, רישוי תוכנה הנדרש לגיבוי לזמן ארוך, כמו גם חסכון בעלויות חשמל, שכ"ד ועוד. מערכת VAULT תוכננה בצורה חכמה במיוחד עם חשיבה מכוונת מטרה, לסייע ללקוחות לשמור על הנכסים יקרי הערך של ארגונם בצורה הטובה ביותר וללא חשש",  מסביר שרון

    לקוחות נוספים שהטמיעו פתרון מסוג זה

    לכל סיפורי ההצלחה

    פתרונות נוספים שיעניינו אותך

    EnHe
    צרו קשר
    נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה, בקשה ועניין וניצור עמכם קשר בהקדם

      *רק פניות רלוונטיות יענו.
      *פתרונות החברה מיועדים לארגונים עם מינימום של 100 משתמשים ומעלה.

      Contact Us
      Tell us about your issue so we can get you to the right people, as soon as possible.

        *Only relevant inquiries will be responded.
        *The company's solutions are intended for organizations with a minimum of 100 active users.

        כלי נגישות