Cohesity - הטמעה של הפלטפורמה בחברת IBI בהצלחה | DnA-IT
  1. עמוד הבית
  2. סיפורי הצלחה
  3. הטמעת פלטפורמת Cohesity בחברת IBI

הטמעת פלטפורמת Cohesity בחברת IBI

לקריאה בהרחבה על הפלטפורמה של Cohesity

"בדקנו את Cohesity אל מול כל הדרישות שלנו - גיבוי, שחזור, התאוששות, בקרה על הגיבויים, לוג שחזורים, חיפוש ושכפול נתונים. Cohesity עלתה על כל הציפיות שלנו. הגיבוי הפך ממש פשוט ואפשר לנו להפוך את נתוני הגיבוי לפרודוקטיביים בהרבה"

מאיר טובי, סמנכ"ל מערכות מידע
תנו לנו להיות הסיור המודרך שלכם למודרניזציה של מערכות המידע המרכזיות ובסיסי הנתונים שלכם

מתעניינים בפתרון מסוג זה?

    IBI בחרה להטמיע את הפלטפורמה של Cohesity לניהול מידע והתאוששות מאסון

    בית ההשקעות IBI, החברה הוותיקה בישראל לניהול תיקי השקעות, חיפשה לאחרונה פתרון ניהול מידע ארגוני מתקדם שיתאים לצרכים ולמגמות הדינאמיות והטבעיות של הארגון ושל שוק ההון הישראלי. את הפתרון מצאה בפלטפורמה המתקדמת של Cohesity, אותה סייעה להטמיע חברתDnA-IT , בפרויקט שארך מספר שבועות בלבד.

    נדבך ראשון בצורך של IBI נבע מהרגולציה הפיננסית בשוק ההון הישראלי שחלה בשנים האחרונות. כאשר בחן הארגון את מימוש מדיניות הגיבוי והשחזור במערך ה IT, נושאים כמו אסטרטגיית התאוששות מאסון ותכנון ההמשכיות עסקית הביאו לבחינה מחודשת של פתרונות הגיבוי וניהול המידע הארגוני, בייחוד עקב מורכבות ותקורה תפעולית גבוהה בשחזורים ותרגילי התאוששות מאסון בפלטפורמה הקודמת.

    בנוסף, מגמת הטרנספורמציה הדיגיטלית, לצד הגדילה הטבעית בהיקף עסקיה של IBI הביאו לגידול משמעותי בהיקף המידע הארגוני, שחלקו מכיל מידע פיננסי רגיש של קהל לקוחות הולך וגדל. על רקע הגדלת נפחי המידע הארגוני, שאפה IBI לקצר את זמני השחזור, תוך שמירה על אבטחת עותקי הגיבוי והשחזור והעלויות הכוללות שלה וחיפשה פתרון גיבוי וניהול מידע ארגוני מודרני.

    הפתרון החדש אותו חיפשה IBI למערכת ניהול מידע ארגוני היה צריך לתת מענה לדרישות כגון, קיצור משמעותי של זמני השחזור, שיפור אבטחת המידע והמסמכים, הורדת העלות הכוללת ובמיוחד תקורה תפעולית גבוהה, וכן פתרון בעל אופי סקלאבילי, כזה שיתמוך בצמיחה מדרגית בהתאם לגידול העסקי.

    לאחר בחינה מקיפה של מגוון פתרונות גיבוי וניהול מידע, בחרה IBI בפלטפורמה של Cohesity לניהול המידע הארגוני. "בדקנו את Cohesity אל מול כל הדרישות שלנו – גיבוי, שחזור, התאוששות, בקרה על הגיבויים, לוג שחזורים, חיפוש ושכפול נתונים. Cohesity עלתה על כל הציפיות שלנו. הגיבוי הפך ממש פשוט ואפשר לנו להפוך את נתוני הגיבוי לפרודוקטיביים בהרבה" סיפר מאיר טובי, סמנכ"ל מערכות מידע של IBI.

    "באמצעות Cohesity, כאשר נדרשים למידע מתוך גרסא קודמת של גיבוי, התהליך אורך לא יותר מחמש דקות – מהיר פי 60 מכפי שהיה בעבר. עכשיו, כשאנחנו יוצאים לשחזור, הצוות שלי יכול פשוט להשתמש בדפדפן כדי לחפש את שם הקובץ כדי לשחזר, לאתר אותו ולשחזר אותו. המשאב נמצא שם תוך לא יותר מחמש דקות" מסר טובי.

    עוד המשיך טובי וסיפר כי "יש לנו בערך 150 שרתים בייצור, כך שבמקרה של אסון, בפתרון הקודם לכל שרת היה לוקח לנו שעתיים להתאושש, כלומר ימים על גבי לילות כדי לשחזר את כל תשתית מערך המידע. מה שאנחנו אוהבים בקוהסיטי זה שהשחזור פועל תוך כדי תנועה, כך שנוכל לשחזר שרת בחמש עד עשר דקות במקום שעתיים".

    יכולות האבטחה המובנות בתוך Cohesity היוו גם הן שיקול ניכר בבחירה של IBI. הפתרון של Cohesity מציע יכולות של גיבוי Immutable אשר לא ניתן לשינוי, גם לא על ידי המערכת עצמה. יכולת זו מסייעת להתאושש מ-Ransomware אשר מסוגל לפגוע במידע הגיבוי בפתרונות מסורתיים. בנוסף, המערכת של Cohesity מאפשרת גם הצפנת נתונים בשיטת At-rest, אשר IBI עשויה לממש בעתיד.

    "מעבר לאינטגרציה החלקה עם Nutanix וספקי ענן מובילים, IBI הצליחה להשיג הרבה יתרונות משמעותיים במעבר ל Cohesity" סיפר אושרי שרון, מנכ"ל DnA-IT "שכוללים למשל שחזור מהיר מאוד של גרסאות קבצים קודמות מגיבוי וכן אחסון ארכיונים ב- Cohesity או בענן הציבורי, תוך שמירה על מדיניות אבטחה עקבית ומניעת שכפול כפילויות".

    "עבור חברות הנתונות לרגולציה ממשלתית, ממדי RPO שנמדדים בדקות ו RTO שהוא כמעט מיידי הם משמעותיים מאוד" ממשיך שרון "ולמערכת כמו Cohesity יש יתרון ברור מכיוון שהיא מסוגלת לשחזר את כלל הסביבה באופן מהיר ולספק הלכה למעשה התאוששות מיידית".

    DnA IT נציגה רשמית של Cohesity החליפה את פתרון הגיבוי הקיים באתר והטמיעה את הפתרון של קוהסיטי באתר הראשי ובאתר החירום כולל ארכיון מידע ארוך טווח בפחות משבוע.

    פתרונות נוספים שיעניינו אותך

    EnHe
    צרו קשר
    נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה, בקשה ועניין וניצור עמכם קשר בהקדם

      *רק פניות רלוונטיות יענו.
      *פתרונות החברה מיועדים לארגונים עם מינימום של 100 משתמשים ומעלה.

      Contact Us
      Tell us about your issue so we can get you to the right people, as soon as possible.

        *Only relevant inquiries will be responded.
        *The company's solutions are intended for organizations with a minimum of 100 active users.

        נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה,בקשה ועניין. ניצור עמכם קשר בהקדם

          גודל הארגון במשתמשים:

          *פניות רלוונטיות יענו. פתרונות החברה מיועדים לארגונים עם 100 משתמשים ומעלה

          כלי נגישות