פתרון ThousandEyes מבית סיסקו הוא חלק מתפיסת ה- Full-stack Observability, המתייחסת לניתוח אפליקטיבי מלא החל מהתשתית, דרך ביצועי השרתים המחזיקים את האפליקציה ועד שורת הקוד ותשאול מול מאגרי הנתונים.
בעבר כל האפליקציות ישבו אצלנו ב-Data Center והעובדים היו מגיעים לעבוד מהמשרד , דבר זה הקל מאוד על התפעול היום יומי שלנו בשמירה על השירותים פעילים וחווית משתמש תקינה לעובדים.
היום המציאות שלנו השתנתה באופן דרמטי ואנו מוציאים שירותים רבים לענן, בנוסף מרחב העבודה שלנו השתנה והעובדים שלנו עובדים מכל מקום. המציאות היום היא:
- חווית הלקוח תלויה ב-ISP, CDN ו-DNS
- הפרודוקטיביות של העובדים תלויה ב-SaaS
- האפליקציות וה-Micro Services מפוזרים בענן ובאינטרנט
- האינטרנט הפך להיות הרשת שלנו
בעקבות המציאות הזו יש לנו תלות חיצונית שאיננה בבעלותנו, אנחנו לא שולטים בתשתית באופן מלא ואין לנו יכולת לנטר את כל הסביבה בכלים המסורתיים שעבדנו בהם בעבר.
האינטרנט לא בהכרח תמיד יציב מספיק, כפי שניתן לראות בנתונים האלו:
בשנת 2017, חברות האינטרנט רשמו למעלה מ-14 אלף שגיאות ניתוב והפסקות שירות.
סקרים צופים כי עד 2025 יהיו 17 מיליון התקפות DDoS בשנה.
לדוגמא, סקר מכון Uptime העולמי של מנהלי Data Centers מראה כי כמעט 33% מההשבתות נובעות מספקים חיצוניים.
ThousandEyes מציעה נקודות תצפית אקטיביות לניטור ברחבי האינטרנט מהיישומים שלך ועד למשתמשי הקצה:
- קיימות 1,000 נקודות ניטור במעל 180 ערים מרכזיות ברחבי העולם המספקות את הנראות המקיפה ביותר "מבחוץ פנימה" לחוויות דיגיטליות של הלקוחות
- פלטפורמת ThousandEyes ניתנת להרחבה לתוך הארגון ואוספת נתונים ומדידות על תקינות אפליקציות וחווית משתמש, רשת, ניתוב אינטרנט והפסקות אינטרנט
- הנתונים נאספים מנקודות התצפית בענן, Enterprise ו-Endpoint Vantage Points המנטרות באופן פעיל חוויות אינטרנט, בתוספת נתוני ניתוב אינטרנט גלובליים
- הלקוחות שלנו משתמשים בנראות ובאינטליגנציה של ThousandEyes באינטרנט כדי לספק חוויות דיגיטליות מעולות ללקוחות, חוויות דיגיטליות לעובדים ויוזמות WAN מודרניות מוצלחות
באמצעות הפתרון נוכל להבין מה מתרחש ברשת הארגונית בכל רגע נתון, ולקבל התראה במידה ויש שינוי ביחס לרמה הרצויה. במידה ויש שינוי, נוכל ברגעים ספורים להבין האם הוא נובע מבעיה באפליקציה או בדרך אליה – גם אם אותה הדרך היא רשת האינטרנט