מיקרו-סגמנטציה רשתית עם גרדיקור | יישום מוצלח במרכז רפואי שערי צדק | DnA-IT
  1. עמוד הבית
  2. סיפורי הצלחה
  3. יישום מוצלח של מיקרו-סגמנטציה ברשת במרכז הרפואי שערי צדק

יישום מוצלח של מיקרו-סגמנטציה ברשת במרכז הרפואי שערי צדק

לקריאה נוספת על פלטפורמת מיקרו-סגמנטציה ברשת של גרדיקור

אתגר הגנת הסייבר בתוך הדאטה סנטר הוא גדול מאוד עבור אנשי אבטחת המידע ומנהלי התשתיות. הפלטפורמה של Guardicore נותנת לנו תמונת מצב ברורה, מקיפה ובזמן אמת של משטח ההתקפה הפוטנציאלי, עוד לפני ביצוע הפילוח וגם לאחריו.
למרות החששות שלנו מפרויקט שיגרור אחריא תהליך ארגוני ארוך וכואב, היישום עם גרדיקור היה יחסית מהיר ונטול הפרעות לשרתים ולרציפות העסקית.

רבקה רודנסקי, מנמ"רית שערי צדק
תנו לנו להיות הסיור המודרך שלכם למודרניזציה של מערכות המידע המרכזיות ובסיסי הנתונים שלכם

מתעניינים בפתרון מסוג זה?

    Guardicore מספקת כלי חכם ליישום סגמנטציה רשתית מנוהלת תוכנה, הנפרס ברשת תוך שעות ספורות. הכלי מספק מפות מפורטות המאפשרות לראות באופן ברור את כל היישומים הארגוניים כולל נתיבי התקשורת, לפני ואחרי יישום מדיניות הסגמנטציה. מפת הוויזואליזציה של Guardicore מאפשרת להבין באופן מיידי ובזמן אמת את תמונת הקשרים בפועל בין השרתים והשירותים השונים בארגון, כולל היסטוריה בכל נקודה עד שנה אחורה, ועל פי תמונה זו לקבל החלטות ותובנות.

    הפתרון של Guardicore שיושם במרכז הרפואי שערי צדק כלל יכולת נראות ברמת האפליקציה עבור כלל השרתים הווירטואליים, כולל אכיפת סגמנטים מבודדים בהתאם לשירותים העסקיים בארגון. כמו כן, הופעל מנגנון ייחודי של גארדיקור עבור "מלכודות" חכמות המבוסס על טעות תוקף בזמן ניסיון חדירה.

    רבקה רודנסקי, מנהלת אגף מערכות המידע בשערי צדק מספר: "התחום של הגנת סייבר בתוך חוות השרתים היא תחום מאתגר מאוד עבור מנהלי תשתיות ואנשי אבטחת המידע. עם Guardicore קיבלנו תמונה מצב ברורה ובזמן אמת של משטח ההתקפה הפוטנציאלי על האפליקציות הארגוניות ועל מאגר הנתונים או מאגר הקבצים וכדומה, עוד לפני ביצוע הפילוח וגם לאחריו".

    עוד מוסיפה רודנסקי: "חששנו מיישום פרויקט שכזה מכיוון שקולגות דיווחו על תהליך ארגוני ארוך וכואב. עם גארדיקור היישום היה יחסית מהיר וללא הפרעה לשרתים ולרציפות העסקית. תוך פחות מחודשיים הגענו למצב של אכיפת סגמנטים בפועל, נראות מלאה ונוחה על התקשורת בין כל השרתים ובכך יצרנו הפרדה רשתית שהיא סופר חשובה ועבורינו ובכך העלינו משמעותית את רמת אבטחת המידע בארגון."

    ארגונים רבים בארץ ובעולם מסקטורים שונים כבר בחרו ליישם סגמנטציה בתוכנה של Guardicore, המצטיינת בתפיסת עולם זו. הפתרון מתאים גם כאשר מדובר על סביבות מחשוב מורכבות ומרובות שדורשות פתרון אבטחת מידע בתפיסת ארכיטקטורה אלסטית שבנויה לענן, ומצד שני לא תלויה בתשתית ספציפית.

    הפלטפורמה של גארדיקור מאפשרת החלת אבטחה באופן דינמי, ומתאימה לטפל בטבע האלסטי של יישומי הענן שהשימוש בהם בארגונים הולך וגדל, במקביל לסביבות המחשוב המקומיות. בנוסף, Guardicore תומכת באופן גמיש בעומסי עבודה גבוהים. הפלטפורמה מאפשרת כוח אכיפה לחציצה בין שרתים ו/או תחנות באמצעות מיקרו-סגמנטציה, ללא תלות בתשתית התקשורת עצמה וללא צורך ב Firewall פנים ארגוני.

    אלעד רוזן – CTO בחברת DnA-IT, מוסיף כי "יכולות הנראות של Guardicore מאפשרות לארגונים לאכוף באופן ייחודי את מדיניות האבטחה שלהם עד רמת ה process והשרת הבודד, תוך חסימת תקשורת שאינה לגיטימית וללא תלות בתשתית וטופולוגיה של סביבת המחשוב. בין אם השרתים נמצאים בענן, באתר מקומי, או בכל שילוב אחר, ניתן ליישם סגמנטציה מלאה לכל הרשת בצורה פשוטה, והכל מנקודת ניהול מרכזית אחת".

    הפתרון של גארדיקור יושם במרכז הרפואי שערי צדק בהצלחה בתוך פחות מרבעון בהצלחה, על ידי DnA-IT, שותפה במעמד MSSP מוביל של Guardicore בישראל.

    לקוחות נוספים שהטמיעו פתרון מסוג זה

    לכל סיפורי ההצלחה

    פתרונות נוספים שיעניינו אותך

    EnHe
    צרו קשר
    נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה, בקשה ועניין וניצור עמכם קשר בהקדם

      *רק פניות רלוונטיות יענו.
      *פתרונות החברה מיועדים לארגונים עם מינימום של 100 משתמשים ומעלה.

      Contact Us
      Tell us about your issue so we can get you to the right people, as soon as possible.

        *Only relevant inquiries will be responded.
        *The company's solutions are intended for organizations with a minimum of 100 active users.

        נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה,בקשה ועניין. ניצור עמכם קשר בהקדם

          גודל הארגון במשתמשים:

          *פניות רלוונטיות יענו. פתרונות החברה מיועדים לארגונים עם 100 משתמשים ומעלה

          כלי נגישות