פתרון ענן פרטי היברידי בערדום שירותי תקשוב | DnA-IT
  1. עמוד הבית
  2. סיפורי הצלחה
  3. פתרון ענן פרטי בערדום שירותי תקשוב

פתרון ענן פרטי בערדום שירותי תקשוב

למידע נוסף על פתרונות התשתית שלנו

"עד שביצענו את השדרוג, מערך המחשוב שלנו כלל 150 שרתים פיזיים שהניהול שלהם היה מאוד מסורבל ולא עמד בדרישות הביצועים. פתרון האחסון ההיברידי של נימבל, בשילוב עם ה USC של סיסקו, שיפר לנו את הביצועים בצורה משמעותית והוא מותאם לסביבה וירטואלית ובעל יכולת גדילה בצורה גמישה וקלה בהתאם לצרכים שלנו"

אריק זינגר, מנהל תשתיות, ערדום שירותי תקשוב
תנו לנו להיות הסיור המודרך שלכם למודרניזציה של מערכות המידע המרכזיות ובסיסי הנתונים שלכם

מתעניינים בפתרון מסוג זה?

    ערדום שירותי תקשוב שדרגה את תשתיות המחשוב שלה. במסגרת הפרויקט הוטמעה חבילת SmartStack, אשר כוללת מערך אחסון היברידי של נימבל (Nimble Storage) ומערך מחשוב מאוחד (UCS) של סיסקו (Cisco), הכולל שרת, מיתוג ותמיכה בווירטואליזציה.
    הפרויקט ארך כשלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

    ערדום מספקת למאות לקוחותיה פתרונות בתחומי המחשוב ומערכות מידע, מערכת ERP ליישומי הובלה והיסעים, שירותי תקשוב ושירותי אירוח יישומים בחוות שרתים. חבילת SmartStack הוטמעה בדטה סנטר של ערדום הממוקם בדרום הארץ, סמוך לקיבוץ יטבתה.

    טרם הפרויקט, מערך המחשוב בערדום כלל כ-150 שרתים פיזיים ווירטואליים עם ציוד תקשורת רב. "מערך זה היה מורכב לניהול ולא עמד בדרישות הביצועים בעבודה עם בסיסי הנתונים" מספר אריק זינגר, מנהל התשתיות בערדום "חיפשנו פתרון שישפר את הביצועים, יהיה מותאם לסביבה וירטואלית ויהיה בעל יכולת גידול" בנוסף לדרישה זו, כיוון שחוות השרתים ממוקמת סמוך לקיבוץ יטבתה וצוות ה-IT בחברה אינו גדול, נדרשו מערכות מודרניות, פשוטות ונוחות לתפעול באופן עצמאי, כך שלא יהיה צורך להסתמך על גורמים מקצועיים מבחוץ.

    מערך האחסון של נימבל שהוטמע בערדום, הוא בהיקף של 50 טרה בייט נפח. הוא מבוסס על פתרון CS300 המשמש לאחסון מידע מבסיסי נתונים SQL. הפתרון מספק זמני תגובה של פחות מ-1 מילי שנייה בממוצע וקצב של 50 אלף קריאות וכתיבות לדיסק בשניה (I/Os). מערכת הניהול והתמיכה InfoSight של נימבל מאפשרת ניהול קל ונוח ודואגת לשמירת היציבות והביצועים של מערך האחסון.

    בעקבות הפרויקט, צומצם משמעותית היקף המערכות מחמישה ארונות לחצי ארון, ובהתאם – צריכת החשמל פחתה ב-50%. פתרון ה-SmartStack מאפשר לערדום ניהול של הדאטה סנטר בצורה מאוחדת ויעילה, וכן התמודדות פשוטה עם גידול בנפחים ובעומסים, לצד קבלת רמת ביצועים גבוהה.

    לקוחות נוספים שהטמיעו פתרון מסוג זה

    לכל סיפורי ההצלחה

    פתרונות נוספים שיעניינו אותך

    Network Segmentation מבוסס תוכנה

    במציאות של היום אבטחת מידע בתוך חוות השרתים הוא תחום מאתגר מאוד עבור ה-IT.
    אנשי אבטחת מידע בארגונים עומדים כיום בפני אתגרים אדירים בשמירה ותחזוקת הקשרים הנכונים בין השרתים, הנובעים מצורך הולך וגדל בכמות השרתים והצורך בגמישות עצומה במערכות ובקשרים בין השרתים גם במערך מחשוב המבוסס ברובו על מוצרי מדף וגם ארגוני פיתוח המבוססים על Agile Programming. האתגר הולך ומתעצם במרכזי נתונים שהופכים גדולים ומורכבים יותר ויותר, הדורשים איפיון ומעקב רציף ותמידי אחר קיום הקשרים הלוגיים הנכונים והלגיטימיים בין השרתים במערך.
    עומסי העבודה כיום פועלים במספר הולך וגדל של טכנולוגיות, לרבות תשתיות וירטואליות, Containers שרתים פיזיים, ענן פרטי, ציבורי ו/או היברידי. הפלטפורמה של Guardicore נותנת מענה של "עיניים" ובקרה מיידית לצוותי אבטחת המידע והתשתיות כיוון והיא מאפשרת שמירה על נראות עבור אופן וסוג הקשרים בין כל היישומים, פיקוח על הסטנדרט והתאימות שהוגדרו וכמובן זיהוי הפרה בהתאם למדיניות שהוגדרה.

    המשך קריאה
    EnHe
    צרו קשר
    נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה, בקשה ועניין וניצור עמכם קשר בהקדם

      *רק פניות רלוונטיות יענו.
      *פתרונות החברה מיועדים לארגונים עם מינימום של 100 משתמשים ומעלה.

      Contact Us
      Tell us about your issue so we can get you to the right people, as soon as possible.

        *Only relevant inquiries will be responded.
        *The company's solutions are intended for organizations with a minimum of 100 active users.

        נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה,בקשה ועניין. ניצור עמכם קשר בהקדם

          גודל הארגון במשתמשים:

          *פניות רלוונטיות יענו. פתרונות החברה מיועדים לארגונים עם 100 משתמשים ומעלה

          כלי נגישות