פתרונות IT והגנת סייבר לארגונים | סיפורי ההצלחה שלנו | DnA-IT
  1. עמוד הבית
  2. סיפורי הצלחה

סיפורי הצלחה

פרויקט הטמעת תשתיות מרכזיות ופתרונות אבט

הטמעת דטה סנטר מבוסס נוטניקס בחברת הפינטק FAIR

טכנולוגיית הענן הפרטי לווירטואליזציה של נוטניקס מאפשרת פתרון המספק מערך תשתיות IT מלא, לרבות שיפור ביצועים, רכיבי הגנת סייבר ויכולות ניהול ותפעול, מיכון, יתירות, גיבוי והמשכיות עסקית. פתרון ה-HCI, המספק ענן פרטי מודרני למערך השרתים הווירטואליים – מאחד את מערכי השרתים, האחסון והתקשורת, תחת פלטפורמה אחת מבוססת תוכנה, בשילוב הייפרווייזור מובנה.

לסיפור המלא על הטמעת פתרון ה-HCI
שירותי ענן לעסקים - התאוששות מאסון כשירות - disaster recovery as a service

שדרוג מערך הגיבוי של אגן תעשיות נייר ותוכנה באמצעות פתרונות Commvault

Metallic Cloud Storage Service (MCSS) מאחסן בענן של קומוולט את הנתונים של קבוצת אגן שגובו על ידי מערכות הגיבוי קומוולט. על ידי כך קבוצת אגן יכולה לנהל את כלל מערך הגיבוי בממשק אחד וחוסכת את הצורך לנהל, לפקח, ולאבטח את מערך הגיבוי בנפרד. פתרון הגיבוי של קומוולט נבחר בשל יכולתו להעניק הגנה וגיבוי לכלל המערכות מקצה לקצה בשני האתרים של אגן, יכולת לגבות ולשחזר את הנתונים בצורה מהירה ופשוטה, יכולת לגבות נתונים השמורים בסביבה מקומית או בענן, יכולות ניהול פשוטות, אפשרות לשחזור נתונים מהיר במקרה הצורה ועמידתה בתקני האבטחה הגבוהים והמחמירים ביותר. אחת הסיבות המרכזיות לבחירה בקומוולט היתה היכולת להגן מפני מתקפות כופר באמצעות מניעת התקפה על הנתונים וטכנולוגיית מניעת שינויי קבצים שקיימת בפתרון

שדרוג מערך הגיבוי באגן תעשיות נייר ותוכנה
Guardicore Micro-Segmentation project

יישום מוצלח של מיקרו-סגמנטציה ברשת במרכז הרפואי שערי צדק

הגנת סייבר בתוך הדאטה סנטר היא תחום מאתגר מאוד עבור מנהלי תשתיות ואנשי אבטחת מידע. הפלטפורמה של Guardicore מאפשרת נראות מלאה ברמת האפליקציה עבור כלל השרתים הווירטואליים, כולל אכיפת סגמנטים מבודדים, בהתאם לצרכים העסקיים של הארגון. בנוסף, לגרדיקור קיים מנגנון ייחודי של "מלכודות" חכמות המבוסס על טעות תוקף בזמן ניסיון חדירה שמאפשר לזהות איומים ולסכל אותם.

לסיפור המלא של יישום גרדיקור במ.ר. שערי צדק
יישום פרויקט IT בטמפו משקאות

פלטפורמת אבטחת מידע של Guardicore הוטמעה בחברת טמפו

הגנת סייבר בתוך חוות השרתים היא תחום מאתגר מאוד עבור מנהלי תשתיות ואנשי אבטחת המידע. הגדילה המתמדת בכמות השרתים והצורך בגמישות עצומה במערכות ובקשרים בין השרתים, מביא איתו כפועל יוצא אתגר אדיר בשמירה ובתחזוקת הקשרים הנכונים בין השרתים, בין אם מדובר במערך מחשוב המבוסס ברובו על מוצרי מדף או בין אם מדובר על ארגוני פיתוח המבוססים על Agile Programming. הפתרון של Guardicore נותן מענה על אתגרים אלו

לסיפור המלא על הטמעת Guardicore בטמפו
פתרון אבטחת מידע Cisco Umbrella יושם ב IBI בית השקעות

הטמעת פלטפורמת Cohesity בחברת IBI

הפלטפורמה של Cohesity מספקת יכולות גיבוי ושחזור מתקדמות, כמו גם יכולות אבטחת מידע מובנות בתוך הפלטפורמה עצמה. קוהסיטי מציעה יכולות גיבוי Immutable אשר לא ניתן לשינוי, גם לא על ידי המערכת עצמה, מסייעת להתאוששות מ Ransomeware ומאפשרת יכולות הצפנת נתונים

לסיפור המלא של הטמעת Cohesity ב IBI
Disaster Recovery באגן תעשיות נייר ותוכנה

Disaster Recovery כשירות ענן VAULT הוטמע באגן תעשיות נייר ותוכנה בע"מ

שרותי VAULT, שירות התאוששות מאסון מבוסס-ענן (DRaaS) הכולל שירותי גיבוי מבוססי ענן BaaS נבחרו על ידי אגן תעשיות נייר ותוכנה בע"מ. שירות זה מאפשר חיסכון משמעותי בעלויות ושעות עבודה של מערך ה IT לצד יישום שירותי הגיבוי על ידי מערכות מתקדמות וחדשניות

לסיפור המלא של הקמת DRaaS באגן תעשיות
ענן פרטי פנים אגוני מבוסס על תשתיות נוטניקס

ענן פרטי של Nutanix הוטמע במכללה למנהל

התשתיות האחודות של Nutanix הוטמעו במכללה למנהל ומשמות כפלטפורמה לענן פרטי ארגוני, העונה על כל הצמרכים והרבדים התפעוליים של החברה. הפלטפורמה המתקדמת של Nutanix תומכת בביצועים גבוהים ומהירים ומאפשרת האצה משמעותית בביצוע פרויקטים

לסיפור המלא של הטמעת נוטניקס במכללה למנהל
ענן פרטי ארגוני עם מערכות נוטניקס הוקם במרכז רפואי גליל

המרכז הרפואי לגליל בחר בתשתיות מחשוב Nutanix להקמת ענן פרטי ארגוני

במרכז הרפואי לגליל הוקם ענן פרטי ארגוני המבוסס על תשתיות של Nutanix בפרוייקט שכלל שני אתרים, האתר הראשי ואתר החירום. האשכולות הוקמו בתצורת Active/Active. התשתית האחודה של נוטניקס תשרת את כלל היישומים הארגוניים של המרכז.

לסיפור המלא של מרכז רפואי הגליל
מערכות נוטניקס בקבוצת חגים

קבוצת חגים בחרה בתשתיות נוטניקס עבור תשתיות מרכזיות למפעל הייצור

במפעל הייצור של קבוצת חגים (יהודה ברמן בע"מ) הוטמעו מערכות מרכזיות אחודות של נוטניקס, שמהוות פלטפורמה יחידה ומקיפה עבור כל היישומים של הארגון באתר מפעל הייצור. התשתיות של נוטניקס מסייעות להעלות את רמת הביצועים ומאיצות את קצב ביצוע הפרויקטים השונים

לסיפור המלא של מפעל יהודה ברמן מקבוצת חגים
מערכות נוטניקס בחברת ליקורד

חברת ליקורד בחרה בתשתיות של Nutanix עבור תשתיות מרכזיות למפעל הייצור

בחברת ליקוטרד בחרו להטמיע מערכות של נוטניקס במפעל הייצור של החברה. המערכות האחודות של נוטניקס מאפשרות רמת ביצועים גבוהה עבור האתר המרוחק ותומכות בהאצת קצב הביצועים של הפרוייקטים של החברה במפעל הייצור ובכלל

לסיפור המלא של חברת ליקורד
תשתיות Nutanix הוטמעו בקבוצת עורק

קבוצת עורק בחרה בתשתיות של Nutanix עבור מימוש ענן פרטי פנים ארגוני

תשתית אחודה Hyper Converged של Nutanix הוטמעה בקבוצת עורק ומשמשת כענן פרטי ארגוני התומך בכל יישומי הארגון. מערכת זו מאפשרת ביצועים גבוהים ותומכת בהאצת קצב השלמת פרויקטים אותם מבצעת החברה.

לסיפור המלא של הטמעת Nutanix בקבוצת עורק
פלטפורמת נוטניקס להתאוששות מאסון

טמפו תעשיות הטמיעה פלטפרומת Active/Active על בסיס התשתיות של Nutanix

טמפו תעשיות הטמיעה פלטפורמת Active / Active של Nutanix עבור סביבת תשתיות SAP HANA ושאר השירותים הארגוניים שלה. הפרויקט כלל 2 "אשכולות", האחד מוקם במתחם מערכות מידע והשני במרכז הלוגיסטי של החברה.

לסיפור המלא של הטמעת נוטניקס בטמפו תעשיות
יישומי אנליטיקה בפקולטה למצב מוצק בטכניון מבוססת תשתיות נוטניקס

פקולטת 'מצב מוצק' בטכניון בחרה בפלטפורמת Nutanix עבור יישומי אנליטיקה מתקדמים

דרישות הפיתוח של הפקולטה למצב מוצק בטכניון בכלל ושל מעבדת המחקר בפרט דורשות יישומי אנליטיקה מתקדמים. הפלטפורמה של נוטניקס המבוססת על Acropolis Hypervisor מספקת תשתית וירטואלית חזקה המספקת יכולות לפלטפורמות אנליטיקה מתקדמות.

לסיפור המלא של הפקולטה למצב מוצק בטכניון
שירותי התאוששות מאסון VAULT של DnA-IT

אורביט הטמיעה שירות DRaaS בענן VAULT של DnA-IT

ענקית הלווינים ORBIT הטמיעה את שירות VAULT המתקדם מבית DnA-IT, המהווה מערכת מקיפה ועוצמתית, נוחה להפעלה ומספקת שירותי התאוששות מאסון כשירות ענן DRaaS. בנוסף כולל שירות VAULT רכיבי גיבוי ותשתית כשירות ענני IaaS ו- BaaS.

לסיפור המלא על הפרויקט באורביט
תשתיות nutanix בקבוצת ממן

קבוצת ממן בחרה בתשתיות מחשוב מרכזי HCI של Nutanix

קבוצת ממן בחרה להטמיע תשתיות מרכזיות של Nutanix עבור המחשוב והאחסון המרכזי. הפרויקט כלל 2 "אשכולות" מחשוב, האחד עבור האתר הראשי של הקבוצה והשני עבור אתר החירום. פלטפורמה זו מספקת תשתית אחודה של נוטניקס עבור כל היישומים הארגוניים של קבוצת ממן.

לסיפור המלא של הטמעת Nutanix בקבוצת ממן
הטמעת מערכות נוטיניקס בבאדג'ט ישראל

הטמעת מערכות Nutanix ב Budget ישראל, כולל אתר DR

באדג'ט השכרת רכב ישראל - דומיקאר בע"מ, בחרה בתשתיות של Nutanix עבור מחשוב ואחסון מרכזי לתשתית המרכזית שלה בפרוייקט שכלל 2 אשכולות, עבור האתר הראשי ועבור אתר DR.

לסיפור המלא של באדג'ט - דומיקאר בע"מ
תשתיות נוטיניקס ותחנות VDI ak xhyrhex

הטמעת פלטפורמת VDI של Citrix ותשתיות Nutanix בחברת Sparkware

Sparkware הטמיעה יישום של תחנות עבודה וירטואליות עם פלטפורמות VDI של Citrix על גבי התשתיות של Nutanix המשמשת אותה לשרתים וירטואלים

לסיפור המלא של חברת SparkWare
הטמעת פתרון draas ומערכות הגנת מידע ארגוני של commvault על ידי DnA-IT

יישום DRaaS והגנה על מידע ארגוני בחברת Celeno תקשורת

חברת Celeno תקשורת הטמיעה פתרון הגנה על מידע ארגוני מבוסס Commvault ושירות התאוששות מאסון כשירות ענן VAULT של DnA-IT. פתרון זה מהווה הגנה מקיפה וחזקה על כל סוגי המידע והיישומים הארגוניים של Celeno.

לסיפור המלא של פתרון DRaaS בסלנו תקשורת
סאני תקשורת בחרה ב DnA-IT להטמעת מערכות נוטניקס בארגון

סאני תקשורת סלולרית בע"מ בחרה ב DnA-IT להטמעת מערכות נוטניקס בארגון

סאני תקשורת הטמיעה מערכת מחשוב מרכזית שמבוססת על הפלטפורמה האחודה של נוטניקס לשימוש עבור כל היישומים הארגוניים של החברה. המערכת הוטמעה בשילוב מתגי ליבה של Mellanox ומערכת הגנת מידע ארגוני מובילה של Commvault, בתמיכה מלאה ל-Acropolis Hypervisor.

לסיפור המלא של סאני תקשורת סלולרית בע"מ
אחסון מרכזי ותשתיות נוטניקס בתש

אחסון מרכזי ותשתיות של Nutanix בתשתיות נפט ואנרגיה בע"מ

בתש"ן בחרו להטמיע את AHV - Acropolis Hypervisor, כתשתית הוירטואלית שתשרת אותה לשנים הבאות. המערכת הוטמעה על גבי תשתיות המחשוב המרכזי של נוטניקס בפרויקט שכלל פלפורמה אחודה אחת עבור כל היישומים הארגוניים של החברה.

לסיפור המלא של תשתיות נפט ואנרגיה
איירובוטיקס התקינה תשתיות NUTANIX עם DNA_IT

התקנת תשתיות מחשוב מרכזיות NUTANIX בחברת איירובוטיקס

בחברת Airobotics בחרו להתקין תשתיות מחשוב מרכזיות נוטניקס Nutanix עבור תשתית המחשוב המרכזית של החברה. התשתית האחודה של Nutanix הוכיחה עצמה כפלטפורמת On Premise הקלה ביותר לתפעול וניהול לצד חיבור שירותי ענן.

לסיפור המלא של הפרויקט בחברת איירובוטיקס
תשתיות DR של נוטניקס אלקטרוניקס פרו

תשתיות Nutanix בחברת Electronics Pro

תשתיות Nutanix הוטמעו בחברת Electronics Pro בפרויקט שכלל 2 "אשכולות" – אחד עבור אתר הראשי ואחד עבור אתר חירום. במסגרת הפרויקט, בחרה אלקטרוניקס פרו ב- (Acropolis Hypervisor (AHV כתשתית הוירטואלית אשר תשרת אותה לשנים הבאות.

לסיפור המלא של חברת אלקטרוניקס פרו
הקמת Data Center בשמיר אופטיקה

תשתיות מחשוב Nutanix הוטמעו בשמיר אופטיקה

שמיר אופטיקה בחרה בפלטפורמת מחשוב ואחסון מודרני בטכנולוגיית Hyper Converged של נוטניקס עבור רצפת הייצור של מפעלי הלוויין של החברה ברחבי העולם. על אף ההיקף הגדול של הפרויקט, מערכת Nutanix מאפשרת פשטות רבה וההטמעה בכל אתר אורכת מספר ימים בודדים.

לסיפור המלא של שמיר אופטיקה
IBI הטמיעה מערכות נוטניקס בעזרת DnA-IT

בבית ההשקעות IBI בחרו בתשתיות של Nutanix כפלטפורמת מחשוב מרכזי

בית ההשקעות IBI הטמיע מערכות תשתית מרכזית Hyper Converged של נוטניקס שהחליף טכנולוגיה מסורתית מיושנת. פתרון התשתית האחודה של נוטניקס סייע לצמצם את שטח הנדלן לפחות מחצי ארון והוביל בתורו לחיסכון משמעותי בצריכת החשמל לצד שיפור בביצועים הכלליים של המערכת.

לסיפור המלא של IBI בית השקעות
מרכז הפיתוח של פאלו אלטו הטמיע אחסון היברידי של נימבל סטורג'

הטמעת מערך אחסון היברידי בפאלו אלטו

במרכז הפיתוח של פאלו אלטו הוטמע מערך אחסון היברידי All-Flash בהיקף של מאות TB. פתרון זה מאפשר אספקת נפחי אחסון גדולים עם ביצועים מהירים ויכולת דחיסת נתונים גבוהה המתאימים להרצת בידקות מאסיביות בסביבת הפיתוח במודל של אינטגרציה מתמשכת.

לסיפור המלא על פרויקט ההטמעה בפאלו אלטו
IT ישראל

הטמעת פלטפורמה היברידית לאחסון ומחשוב מרכזי בחברת BriefCam

DnA-IT ערכה פרויקט ליישום מערך היברידי מאוחד מבית נימבל סטורג' וסיסקו עבור אחסון ומחשוב מרכזיים בחברת בריפקאם. מערך המחשוב המשולב שהוטמע מאפשר לבריפקאם לעבוד במרכז הפיתוח אל מול מערכת אחסון עתירת ביצועים הדורשת הרצה מהירה של קבצי וידאו כבדים.

לסיפור המלא של הפרויקט בחברת BriefCam
הטמעת מערך אחסון נצתונים היברידי בחברת FIS

הטמעת מערך אחסון נתונים היברידי בחברת FIS

מערך אחסון מרכזי הברידי הוטמע בחברת FIS במטרה להגדיל את היציבות, הורדת העומס, לייעל את ביצועי היישומים ולהפחית את שטח הרצפה של מערך אחסון הנתונים ואת צריכת האנרגיה שהיה קיים עד כה. מערך האחסון החדש מאפשר ניהול ובקרה פשוטים הרבה יותר.

לסיפור המלא של חברת FIS
פתרון אחסון היברידי בחברת הביוטק Rosetta Genomics

פתרון אחסון היברידי בחברת הביוטק Rosetta Genomics

בחברה הטומעו מערכי אחסון היברידי חסכוניים ויעילים המשמשים לאחסון מידע עבור בסיסי נתונים SQL והיסטוריה יעילה למשך שבע שנים, באמצעות הטכנולוגיה של Nimble Storage.

לסיפור המלא של רוזטה ג'נומיקס
מערכות אחסון מתקדמות הוטמעו במרכז הנתונים של UTI

מערכות אחסון מתקדמות הוטמעו במרכז הנתונים של UTI

DnA-IT הטמיעה מערכות אחסון מתקדמות במרכז הנתונים של החברה בפתח תקוה, בו מפעילה UTI מערכי שירות, מכירות, ניהול חלפים ושירותי ליסינג והשכרה. פתרון זה שיפר את הביצועים בנוסף ליכולות אנליטיות ומותאם לסביבה וירטואלית עם אפשרות גמישה לגידול ולהרחבה.

לסיפור המלא של פרויקט ההטמעה ב UTI
IBI הטמיעה מערכות נוטניקס בעזרת DnA-IT

הקמת עמדות קצה וירטואליות VDI בבית ההשקעות IBI

בית ההשקעות IBI הקים מערך עמדות קצה וירטואליות VDI של VMware על גבי תשתית מערך אחסון Hyper Converged של Nutanix המהווה את תשתית האחסון האחוד עבור תחנות ה VDI ומאפשר גדילה והרחבה Web-Scale.

לסיפור המלא על הקמת מערך VDI בחברת IBI
פתרון ענן פרטי היברידי בערדום שירותי תקשוב

פתרון ענן פרטי בערדום שירותי תקשוב

ערדום שירותי תקשוב שדרגה את תשתיות המחשוב שלה. במסגרת הפרויקט הוטמעה חבילת SmartStack, הכוללת מערך אחסון היברידי Nimble Storage ומערך מחשוב USC של Cisco, הכולל שרת, מיתוג ותמיכה בוירטואליזציה.

לסיפור המלא על הקמת ענן פרטי בערדום
הקמת Data Center בשמיר אופטיקה

מערך אחסון היברידי הוטמע בשמיר אופטיקה

שמיר אופטיקה שילבה מערך אחסון היברידי בהיקף של כ-100 טרה-בייט, המשמש לאחסון מידע מבסיסי נתונים ושרתים. פתרון זה מספק זמני תגובה של פחות מ-1ms בממוצע ומציע יכולות הגנה מתקדמות ושרידות גבוהה, לצד ניהול פרו-אקטיבי הדוגם את המערכת בצורה אנליטית בכל חמש דקות.

לסיפור המלא של הפרויקט בשמיר אופטיקה
בית השקעות פסגות בחר במערכת נוטניקס למערכת DR

מערך גיבוי ושחזור נתונים של Commvault בבית ההשקעות פסגות

בית ההשקעות פסגות בחר ביישום מערך אחסון מבוסס IBM XIV באתר הראשי של החברה בתל אביב ומערך אחסון נוסף עבור אתר הגיבוי והחירום בנתניה, בנפח אחסון של מעל 200 טרה-בייט בכל אחד מהאתרים.

לסיפור המלא של הפרויקט בבית ההשקעות פסגות
תחנות עבודה וירטואליות VDI בתפיסת Web Scale

מימוש תחנות עבודה וירטואליות בתפיסת Web-Scale בקבוצת כלמוביל

קבוצת כלמוביל בחרה להטמיע פיתרון של תחנות עבודה וירטואליות VDI על גבי תשתית מחשוב ואחסון מרכזית בתפיסת IT של Web-Scale של Nutanix.

לסיפור המלא של פרויקט ההטמעה בכלמוביל
שירותי VDI פנימיים במודל של ענן פרטי על גבי פלטפורמת Nutanix

אוניברסיטת תל אביב הטמיעה פתרון לשירותי VDI פנימיים במודל של ענן פרטי

אוניברסיטת תל אביב בחרה לממש את תשתית המחשוב המרכזית לשימוש סביבת VDI רחבה על גבי פלטפורמת מחשוב ואחסון בתפיסת Web-Scale של Nutanix, כמענה לשורה ארוכה של צרכים ברחבי הקמפוס. הפתרון מאפשר שירותי VDI פנימיים על פי דרישה במודל של ענן פרטי.

לסיפור המלא על הפרויקט באוניברסיטת תל אביב
חזרה לכל סיפורי ההצלחה
EnHe
צרו קשר
נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה, בקשה ועניין וניצור עמכם קשר בהקדם

    *רק פניות רלוונטיות יענו.
    *פתרונות החברה מיועדים לארגונים עם מינימום של 100 משתמשים ומעלה.

    Contact Us
    Tell us about your issue so we can get you to the right people, as soon as possible.

      *Only relevant inquiries will be responded.
      *The company's solutions are intended for organizations with a minimum of 100 active users.

      נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה,בקשה ועניין. ניצור עמכם קשר בהקדם

        גודל הארגון במשתמשים:

        *פניות רלוונטיות יענו. פתרונות החברה מיועדים לארגונים עם 100 משתמשים ומעלה

        כלי נגישות