מערך מחשוב היברידי הוטמע בחברת FIS להורדת העומסים וייעול הביצועים | DnA-IT
  1. עמוד הבית
  2. סיפורי הצלחה
  3. הטמעת מערך אחסון נתונים היברידי בחברת FIS

הטמעת מערך אחסון נתונים היברידי בחברת FIS

למידע נוסף על יישום ענן פרטי של נוטניקס

"הלכנו על משהו מתקדם מאוד, מערך אחסון מרכזי היברידי, וזה הקפיץ אותנו בכמה רמות, מבחינת כלי ניהול והוספת יכולות שלא היו לנו בעבר"

איציק בן עזרא, מנהל ה-IT של FIS בישראל
תנו לנו להיות הסיור המודרך שלכם למודרניזציה של מערכות המידע המרכזיות ובסיסי הנתונים שלכם

מתעניינים בפתרון מסוג זה?

    בחברת FIS בחרו להטמיע מערך אחסון הברידי מתקדם שתורם באופן משמעותי ליציבות, מסייע בהורדת העומס, מעלה את מהירות ביצועי היישומים תוך הפחתה משמעותית בשטח הרצפה של מערך אחסון הנתונים וצריכת האנרגיה. בנוסף לאלו מערך האחסון ההיברידי מפשט הרבה יותר את הניהול השוטף והבקרה.

    מערך אחסון זה משמש את פעילות הסניף הישראלי של סאנגארד (SunGard) שנרכשה על ידי FIS במרץ 2016. להטמעת מערך האחסון ההיברידי בחרה FIS ב DnA-IT. הפרויקט ארך כמה ימים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

    הפתרון יהווה בסיס לנגישות אל נתונים המשמשים מערכות ארגוניות, כגון מערכות פיננסים ו-ERP, וכן לאחסון מכונות וירטואליות שמשמשות את מערך התמיכה של FIS – לצורך סימולציה של מערכות הפועלות אצל לקוחות. ההטמעה שביצעה DnA-IT נעשתה בצורה שקופה לחלוטין עבור המשתמשים.

    במסגרת הפרויקט הותקנה מערכת האחסון CS300 של נימבל, בנפח של 50 טרה-בייט, כולל מערכת נוספת עבור שכפול, המבוסס בסניף של החברה בצרפת. הבחירה בנימבל נעשתה, בין היתר, בעקבות הטמעות אחרות של מערכות האחסון שלה באתרים אחרים ב-FIS.

    איציק בן עזרא, מנהל ה-IT של FIS בישראל, אמר כי "הפרויקט הביא לשיפור משמעותי בזמני התגובה ובקצב הקריאה והכתיבה לדיסק, דבר המאפשר תמיכה במערכות IT רבות ומורכבות יותר".

    בנוסף, אמר בן עזרא, "יכולות הדחיסה של המערכת הביאו לכיווץ של כ-40% בנתונים. כתוצאה מכך, הצטמצמה גם תפוסת מקום פיזית של מערך האחסון ל-3U. הפרויקט מאפשר גידול בהיקף מערך האחסון, ללא פגיעה בביצועים ועם חסכון משמעותי בחשמל".

    לדברי בן עזרא, "הלכנו על משהו מתקדם מאוד, וזה הקפיץ אותנו בכמה רמות, מבחינת כלי ניהול והוספת יכולות שלא היו לנו בעבר. כך, קיבלנו בין השאר, טכנולוגיות מסוימות שקיימות אצל מתחרות, בלא תשלום נוסף. במערכת הקודמת לקח לנו המון זמן רק לבצע התקנה והגדרות כגון LUNs ,iSCSI וכל מה שמסביב. בעקבות הפרויקט, המערכת כבר מספקת שירותים ברמה גבוהה".

    כפיר שפיר, מנהל פעילות נימבל בישראל ציין כי "בארגון כמו FIS, היציבות והמהירות חשובים מאין כמותם. הפרויקט סייע להגדיל משמעותית את היציבות, הורדת העומס, ביצועי היישומים, להפחית את שטח הרצפה של מערך אחסון הנתונים ואת צריכת האנרגיה. בנוסף, הניהול והבקרה הפכו לפשוטים הרבה יותר".

    לקוחות נוספים שהטמיעו פתרון מסוג זה

    לכל סיפורי ההצלחה

    פתרונות נוספים שיעניינו אותך

    Network Segmentation מבוסס תוכנה

    במציאות של היום אבטחת מידע בתוך חוות השרתים הוא תחום מאתגר מאוד עבור ה-IT.
    אנשי אבטחת מידע בארגונים עומדים כיום בפני אתגרים אדירים בשמירה ותחזוקת הקשרים הנכונים בין השרתים, הנובעים מצורך הולך וגדל בכמות השרתים והצורך בגמישות עצומה במערכות ובקשרים בין השרתים גם במערך מחשוב המבוסס ברובו על מוצרי מדף וגם ארגוני פיתוח המבוססים על Agile Programming. האתגר הולך ומתעצם במרכזי נתונים שהופכים גדולים ומורכבים יותר ויותר, הדורשים איפיון ומעקב רציף ותמידי אחר קיום הקשרים הלוגיים הנכונים והלגיטימיים בין השרתים במערך.
    עומסי העבודה כיום פועלים במספר הולך וגדל של טכנולוגיות, לרבות תשתיות וירטואליות, Containers שרתים פיזיים, ענן פרטי, ציבורי ו/או היברידי. הפלטפורמה של Guardicore נותנת מענה של "עיניים" ובקרה מיידית לצוותי אבטחת המידע והתשתיות כיוון והיא מאפשרת שמירה על נראות עבור אופן וסוג הקשרים בין כל היישומים, פיקוח על הסטנדרט והתאימות שהוגדרו וכמובן זיהוי הפרה בהתאם למדיניות שהוגדרה.

    המשך קריאה
    EnHe
    צרו קשר
    נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה, בקשה ועניין וניצור עמכם קשר בהקדם

      *רק פניות רלוונטיות יענו.
      *פתרונות החברה מיועדים לארגונים עם מינימום של 100 משתמשים ומעלה.

      Contact Us
      Tell us about your issue so we can get you to the right people, as soon as possible.

        *Only relevant inquiries will be responded.
        *The company's solutions are intended for organizations with a minimum of 100 active users.

        נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה,בקשה ועניין. ניצור עמכם קשר בהקדם

          גודל הארגון במשתמשים:

          *פניות רלוונטיות יענו. פתרונות החברה מיועדים לארגונים עם 100 משתמשים ומעלה

          כלי נגישות